משפחת ארדיטי - גרמניה

שלום מיה,

אנסה להרים את הכפפה ולכתוב סיכום לטיול שלנו.

הטיול שלנו היה מאופיין בכך שזה היה טיול של מבוגרים ללא ילדים. כמו כן, הטיול התבצע מחוץ לעונת התיירות המקובלת אבל עדיין בתקופה נוחה מבחינת מזג אוויר.

נחתנו במינכן בשעה 09:30 בבוקר ולמרות ששעת מסירת הקראוון הייתה 15:00 החלטנו (בהמלצת מיה) לנסוע לתחנת הקרוואנים ולנסות את מזלנו בכך שהקרוואן יהיה מוכן בבוקר ולשמחתנו הקראוון היה מוכן למסירה. ולאחר סיום ההליך הפרוצדוראלי יצאנו עם הקראוון מהתחנה בשעה 12:30. היום הראשון היה מיועד להתארגנות, קניות בסופר, התמקמנו מוקדם בקמפינג במינכן והסתדרנו בתוך הקראוון.

הטיול שלנו החל במינכן ומשם ירדנו דרומה לכיוון גרמיש-פרטקנקירשן טיול בעיירה מדהימה ולינה בקמפינג מקומי. למחרת עשינו מעבר קצר דרך אוסטריה לכיוון פויזן ולטירות המטורפות של המלך לודוויג. המשכנו ללינה בקמפינג שנמצא בעיירה לינדאו על שפת אגם בודנסי.

משם המשכנו לאזור היער השחור ועשינו עוד שלושה ימים ביער השחור. סיימנו את היער השחור באזור קרלסרואה ומשם נסענו מזרחה לכיוון ווירצבורג. נסיעה מנהלתית בכביש פקוק שנמשכה שלוש שעות.

מווירצבורג התחלנו את הדרך הרומנטית כשההחלטה הייתה שאנחנו מבקרים רק בשלוש ערי שדה שהיו ווירצבורג ורוטנבורג שתי ערים מדהימות ביופיין, שהיו הפנינה של כל הטיול שלנו. וכן ביקרנו בעיירה בשם דינקלסבוהל.

המשכנו דרומה בדרך הרומנטית וסיימנו במינכן והחזרנו את הרכב.

סיכום

הטיול נמשך 12 ימים.

הטיול היה של מבוגרים ולכן הקצבים היו יותר מהירים ולא התעכבנו באטרקציות של ילדים.

עשינו הכנות מאוד מפורטות של המסלול כולל קביעת קמפינגים רלוונטיים ובדיקה דרך המייל שהם פתוחים בתאריכים שלנו.

דרוש תיקון

הופתענו לרעה מחוסר כיתוב באנגלית במקומות שאינן תיירותיים.

לא פעם הסתבכנו במציאת חניה לקראוון בערי השדה וזה גזל מאיתנו הרבה זמן. ולסיכום חנינו בחניות שלא מיועדות לקראוון וזה עלה לנו בשני דוחות של 10 אירו כ"א (לא נורא).

מומלץ להכין רשימת חניונים לקראוון בערים שמתכננים לבקר בהם.

טיפים למי שמעוניין

1. ההגעה המוקדמת לתחנת הקרוואנים השתלמה.

2. שני הקמפינגים שאנחנו היינו במינכן היו מהפחות טובים במשך הטיול. ממליץ לנסוע 50  ק"מ ולמצוא קמפינגים טובים יותר.

3. דוחות חנייה עדיף לשלם בבנק באותה עיר שהדוח ניתן או להגיע לסידור עם תחנת הקרוואנים אחרת יש עמלות יקרות מאוד.

לסיכום

היה טיול מהנה מאוד. קבלנו מ"ראלי קראוונים" את כל החומר והפרטים שהיינו זקוקים להכנת הטיול וכן שירותים במעטפת של הטיול כמו מונית בגרמניה, וחיבור לחברת ביטוח שמבצעת הרחבת ביטוח לטובת הקראוון.

ויש לנו כבר לקחים לתכנון הטיול הבא.