משפחת פיינבלט איטליה

אנחנו משפחת פיינבלט בהרכב של זוג הורים ושתי בנות ג'ינג'יות יצאנו לטיול של כמעט שבועיים בצפון איטליה ושוויץ, אבל כדי לא להתאמץ יותר מידי צרפו את רחל וצפריר ישי והבת שלם סיון שיצאה לטיול בת מצווה לטיול משותף (גילוי נאות אנחנו חברים שנים רבות מאד).

הטיול התחיל בטיסת אל על למינכן בראשון לאוגוסט 2007. הגענו לשדה התעופה במינכן אנחנו עם סיון שטסה איתנו שם פגשו אותנו רחל וצפריר עם הקרוואן שלהם כי הם היו כבר שבוע קודם עם קבוצה באירופה. נסענו לתחנת ההשכרה לקנו את הקרוואן שלנו מדגם E קרוואן דנדש לגמרי ויצאנו לקניות כמובן בסופר אלדי. ומשם התחלנו את הטיול.

יצאנו בנסיעה לכיוון אוסטריה לאינסברוק ובחניון הראשון עצרנו מייד לאכול וכמובן שצפריר הבשלן הכין שקשוקה ענקיתצ אותה זללנו בתיאבון. המשכנו בנסיעה באחד הכפרים לאורך אגם וויסי נתקענו בפסטיבל מקומי שאחרי שביקנו בו עקפנו אותו בדרכים צדדיות (נסיעה לא פשוטה לנהג מתחיל כמוני) עד לעיר אינסברוק שם טיילנו לנו ברחובתיה בנחת ובערב נסענו לחניון שהיה מפוצץ בקרוואנים ולאחר שמצאנו מקום פתחנו שולחנות על השביל אכנלנו שבענו והלכנו לישון עייפים ומרוצים.