משפחת קאשי - טיול לספרד לקטלוניה

גגון נפתח בקרוואן - רצינו צל חיצוני כי זה מאוד חשוב לנו, בסופו של דבר הקרוואן היה ללא גגון נפתח דבר שהיה מאוד חסר לנו לאורך כל הטיול. כששאלנו בעת לקיחת הקרוואן פשוט אמרו שאין ונתנו לנו שמשיה שלא היתה שימושית בכלל.

לא קיבלנו משולשים לאיזון הקרוואן - אמרו לנו שלא נותנים אצלם, אז בחלק מהחניונים ישנו בזוויות שונות ומעניינות.

מעבר לצרפת - מכיוון שבמסלול שלנו עברנו גם לצרפת, היה צורך לבקש גם ממיר מיוחד לצרפת, (מתאם יורו סטנדרט - צ.י.) שבלעדיו היתה לנו בעיה להתחבר לחשמל בחניון (בסוף הצלחנו לאלתר...)

חניונים - כדאי לציין שהחניונים באיזור החוף וברצלונה יקרים פי שניים מאשר במקומות אחרים.

טיול בברצלונה - לישון בחניון מחוץ לברצלונה ולנסוע באוטובוס לעיר זו לא הדרך. עשינו זאת וזה עלה לנו זמן מיותר וכסף. הדבר הנכון היה להחזיר את הקרוואן יומיים קודם וללכת למלון בעיר. שילמנו עבור קרוואן, חניון ולאוטובוס שני כיוונים (6 נוסעים). סה"כ כ- 300 יורו ליום, וישנו בתנאי קרוואן, לא השתמשנו בקרוואן כרכב, ולא השתמשנו בבריכה/חוף הים שמציע החניון כי נסענו לכל היום לעיר. בנוסף, הלכנו 20 דקות לתחנת האוטובוס, ונסענו 40 דקות נוספות בכל כיוון. כך שגם הפסדנו שעתיים משמעותיות כל יום. לעומת זאת המלון שמצאנו בעיר עלה לנו 130 יורו והיה במרחק של 5 דקות מרחוב לה רמבלה.