משפחת דיאור

צפריר ישי

הנדון: מכתב תודה

שלום צפריר,

זה עתה חזרנו מטיול קרוואנים בן שבועיים בשוויץ.

מה זמן רב אנחנו חולמים על טיול כזה עם שלושת ילדינו ולפני מספר שבועות נפתח בפנינו חלון זמנים מתאים לטיול. בהתראה קצרה ביותר מבחינתנו וגם מבחינתכם (שבוע וחצי בלבד!) החלטנו על יציאה לטיול והתארגנו לקראתו במהירות האפשרית.

לאחר שיטוטים קצרים באינטרנט הבנו שישנן 3 חברות בארץ שעוסקות בארגון טיולי קרוואנים. ביום שישי, שבוע וחצי טרם יציאתנו לטיול, ניסינו ליצור קשר עם חברה אחרת אך במקום להגיע לנציגי החברה, הגענו ל"שירות להשארת הודעות" שהודיע לנו ששעות הפעילות הן רק בימים א-ה בשעות מסוימות בלבד. לעומת זאת, כשניסינו להתקשר אליכם, ענתה לנו מיה, אדיבה ונחמדה. כששאלנו אותה במה אתם מצטיינים, ענתה מיה "בזמינות ובשירות". לא ידענו אז עד כמה היא דייקה בדבריה.

מיד מיה הודיעה לנו שהיא זמינה בכל שעות היום והלילה לכל שאלה שהיא ושמפאת לוח הזמנים הקצר שלנו היא תארגן לנו פגישת הכנה לטיול בהקדם האפשרי במשרדכם.

כשהגענו לפגישה במשרדכם, חשבנו שנקבל הוראות פורמליות, נחתום על כל ההסכמים שצריך, נשלם ונחזור לביתנו להמשך ההכנות האינטנסיבות לטיול. אולם, מיד כשהגענו, נוכחנו לראות שבמקרה שלכם מדובר על שירות ברמה אחרת מכל מה שמוכר בארץ.

נכנסנו לשיחה איתך ושיחה זו נמשכה לא פחות מ- 4.5 שעות!! במשך השיחה הסברת לנו באריכות ובדקדקנות את כל רזי הקרוואן (הרבים מאוד). כשביקשנו ממך עצות גם בקשר למסלול הטיול לא היססת ובמשך כשעתיים בנית איתנו מסלול אידאלי לטיול תוך שאתה מחפש ומוצא לנו מסלולים מתאימים, חניונים מומלצים ומפות דרכים מפורטות. תוך כדי השיחה נדהמנו לראות את רמת המקצועיות שלך, הירידה לפרטים, ההכרות עם כל ההיבטים של טיול כזה ובעיקר הסבלנות הבלתי סופית שלך לשאלות הרבות מאוד שלנו. מאחר ואנחנו דתיים, הארכת והסברת (בידענות מפליגה שלא היתה מביישת אף נושא כיפה..) כיצד מסתדרים עם הקרוואן בשבת.

בסיומה של אותה שיחה אמרת לנו שאתה זמין לכל בעיה במשך הטיול, 24 שעות ביממה. האמנו לך שאתה מתכוון לכך.

כעבור מספר ימים נוכחנו לראות שמזג האוויר עומד להיות קצת "לרעתנו". התקשרנו אליך שוב ובנית לנו בטלפון מסלול חלופי עם חלופות שונות המתאימות לימים סגריריים.

יצאנו לטיול שמחים אך גם דואגים (טיול ראשון בחו"ל עם 3 קטנטנים, מזג אוויר בעייתי, פעם ראשונה בקרוואן...). במשך הטיול, מסיבות שלא היו תלויות בכם, היו מספר בעיות עם הקרוואן. בכל בעיה לא היססנו מיד והתקשרנו אליך. תמיד היית זמין- ביום, בערב וגם בלילה, תמיד אדיב ותמיד מקצועי ועוזר. כשראינו מה טוב...לא היססנו ופנינו אליך שוב ושוב גם בשאלות שאינן קשורות לקרוואן עצמו אלא בשאלות לגבי מקומות טיול המתאימים למזג האוויר. למעשה, אפשר לומר ש"טיילת איתנו"- דיברנו איתך כמעט כל יום- מסרת לנו בע"פ ודרך המייל טלפונים, שמות אתרים, מסלולי נסיעה, חניונים מומלצים וכל מה שהיינו צריכים.

אנחנו יכולים לומר בכנות ובאופן הברור ביותר- אם לא היינו שוכרים את הקרוואן דרככם, הטיול הזה היה עשוי להסתיים באופן לא מוצלח. בזכות כך ששכרנו את הקרוואן דרככם- הטיול, למרות הקשיים שהיו במהלכו, היה חוויה משפחתית מדהימה ובלתי נשכחת שהשאירה אותנו עם ציפייה לטיול הקרוואנים הבא.

צפריר,

תודה רבה וגדולה על הכל.

אנא מסור גם את תודתנו הגדולה למיה ולכל צוות המשרד.

אנחנו יודעים שלפעמים היינו ממש נודניקים ואין מילים בפינו לתאר את ההתפעלות שלנו מהשירות המדהים שלכם.

אנא אל תהסס למסור את הטלפון שלנו לכל לקוח שלכם המעוניין לשוחח עם משפחה שכבר עשתה את זה...